Forslag til ny skole- og tilbudsstruktur er klart

Fylkeskommunedirektør Tron Bamrud legger fram tre alternativer i sitt forslag til ny skole- og tilbudsstruktur for Innlandet.

Foreldremøter i april

Vi inviterer alle foresatte til trinnvise foreldremøter 9. og 18. april. Se hvilken dato som gjelder for deg.

Sommerskole

Innlandet fylkeskommune arrangerer gratis sommerskole på Lillehammer 24. juni–5. juli 2024. I matematikk er det høstskole.

Ungdataundersøkelsen 2024

Ungdataundersøkelsen blir gjennomført i uke 10–12. Her er informasjon til elever og foresatte.

Ny nettside for deg som er ung i Innlandet

På UngInnlandet.no finner du oversikt over fylkeskommunens ungdomsordninger i Innlandet.

Viktig informasjon om skoleskyss

Har du spørsmål om skoleskyss i grunnskolen eller videregående skole?

Klage på karakter

Du har rett til å klage på eksamen og karakterer. Fristen for å klage er 10 dager.

Over førti kulturskoleelever testet ut musikklinja

Kulturskoleelever fra hele regionen fikk teste livet på musikklinja og suksessen gjentas på nyåret.

Tysk-elever besøker Den Østerrikske Ambassaden i Oslo

Besøk Østerikets ambassade 1 NØVGS Hvert år arrangerer ambassadene fra de tre største tysktalende landene i Europa samt Goetheinstituttet en landsomfattende konkurranse der både elever fra ungdomsskoler og videregående skoler kan delta.

Aktivere brukerkonto i Innlandet

For å kunne bruke våre digitale verktøy og tjenester, må du ha en Innlandet-brukerkonto.